Tøj Supreme

2 produkter

Magasin

Tøj Supreme

Et af Supreme's kendetegn er deres strategi med begrænsede udgivelser. Mærket udgiver nye kollektioner og samarbejder i begrænsede mængder, hvilket skaber en følelse af eksklusivitet og stor efterspørgsel. Når noget er svært at få fat i, ender det som regel med at blive meget eftertragtet, selv om det ikke er noget særligt, eller designet er skørt. Men det gælder normalt ikke for Supreme-udgivelser, og priserne for videresalg af produkter er vanvittigt høje, hvilket giver os mulighed for at foretage langsigtede investeringer i mode. For eksempel ligger prisen på Supreme x Louis Vuitton Denim Parka på 30.000$. Der er stor efterspørgsel på de varer, der er lavet i samarbejde mellem Supreme og Nike, Vans, LV eller Gucci, men de årlige limited releases er stadig "IT" for Supreme. Det røde og hvide Supreme-logo er øjeblikkeligt genkendeligt og er blevet et symbol på mærket, der vises på tøj fra Supreme-hættetrøjer og T-shirts til hatte og tilbehør. Supremes modestil har rødder i streetwear-kulturen og kombinerer elementer fra skateboarding, hiphop og urban livsstil. Mærket inkorporerer ofte fed grafik, slogans og referencer til popkultur. Supreme har fundet på ideen med midlertidige pop-up-butikker forskellige steder i verden. Disse pop-ups skaber spænding og lange køer af ivrige kunder, hvilket bidrager til brandets popularitet.

Supreme

Supreme er et amerikansk skateboardmærke, der blev grundlagt i 1994 i New York af James Jebbia. Det fokuserer på hiphop og skaterkultur. Supreme-logoet er meget typisk og velkendt og består af hvide bogstaver på en rød baggrund, skrevet med Futura Heavy Oblique-skrifttype. Det kaldes ofte "kasselogoet" på grund af dets rektangulære form. Det er inspireret af den amerikanske tegneserieskaber Barbara Kruegers kunst. I årenes løb har mærket opbygget en dedikeret fanskare, som går på tværs af traditionel mode. Mærkets udgivelser vækker ofte begejstring, diskussioner og samarbejde blandt entusiaster. På grund af den begrænsede tilgængelighed af mange Supreme-produkter er der opstået et robust marked for videresalg. Nogle stykker har betydeligt højere priser på det sekundære marked, drevet af knaphed og stor efterspørgsel. Mærket inkorporerer ofte referencer til kunst, musik, film og andre kulturelle elementer i sine designs. Det giver dybde og mening til deres produkter og vækker genklang hos fans, der sætter pris på den kulturelle kontekst. Ud over tøj- og skosamarbejder har Supreme lanceret produkter som Malle Courrier 90 Trunk, Max Fish Pinball Machine eller Skateboard Deck med Louis Vuitton-monogrammer, hvor prisen for dette deck steg til 184.000 $. Men deres Supreme T-shirts og Hoodies er stadig deres arv.

FLEXDOG vil give dig mere.
Opret din profil.
Doggy StripeDoggy Stripe Foreground Ear